Ponygames for Sjov 4/8-20
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kom og vær med til ponygames for sjov. Ponygames er to eller flere hold, der dyster mod hinanden i forskellige stafetter til hesteryg.

I tilmelder her til ponygames, når vi så har samlet antal tilmeldinger, laver vi inddeling i hold, alt efter rideniveau og hvilke ponyer der skal rides på. Rider du på VDR i forvejen, kan det dog ikke garanteres, at du kommer på den pony du plejer at ride på (Dog undtaget parter).

Holdene rider kl. 16.30, 17.15 og 18.00 - der er maks. plads til 24 pr. dag/8 pr. hold, tilmelding er først til mølle (Dog vægtes det, at alle interesserede får mulighed for at ride min. en af dagene). Man møder på springbanen til den tildelte tid. I skal derfor være opvarmet inden (10 min. skridt og 5 min. trav).

Alle der deltager SKAL have en voksen over 18 år med, som skal kunne gå til hånde med at lave baner og tage tid - og evt. løbe med en pony, hvis det bliver nødvendigt.
01.08.2020
04.08.2020 kl. 16.30 - 04.08.2020 kl. 18.45